Collin Koenen

Commissielid

47 jaar

Goes

Mijn naam is Collin Koenen en ben woonachtig in ons prachtige Goes. In het dagelijkse leven ben ik docent en onderwijskundige. Wat er in het heel kort op neer komt, dat ik les geef en opleidingen bouw.

Bouwen wil ik ook aan Goes met een duurzaam karakter. Dit wil ik niet alleen maar samen met inwoners van de Gemeente Goes, bouwen aan een mooi en duurzaam Goes en haar prachtige dorpskernen. Duurzaam niet alleen vanuit groen perspectief, maar ook duurzaam in de zin van permanent en bestendig en kwaliteit.

Duurzaam bouwen aan relaties, waarin mensen elkaar weten te vinden in de culturele uitingen die we hebben, op economisch gebied waarbij we kunnen denken aan de samenwerkingsverbanden. Om zo samen meer te kunnen betekenen voor de gemeenschap.

Duurzaam bouwen aan prachtig onderwijs en we hebben al scholen waar we trots op mogen en kunnen zijn. Maar ook samen bouwen met en voor mensen die het minder hebben. Kansen zijn er voor iedereen.

Laten we samen gaan voor een prachtig duurzaam Goes met haar eveneens prachtige dorpen.

10 vragen om meer te weten te komen over Collin:

Meer van Collin Koenen