vrijdag 25 juni 2021

Martin Wissekerke nieuwe lijsttrekker voor D66 in Goes

De lijsttrekkers die de kieslijsten in Zeeland gaan aanvoeren namens D66 bij de komende Gemeenteraadsverkiezingen zijn bekend. In de afgelopen weken konden de leden van D66 in Goes hun stem uitbrengen op hun kandidaat. In Goes is als nieuwe lijsttrekker gekozen Martin Wissekerke (48).

“Toen duidelijk werd dat de huidige fractieleden gingen stoppen na deze periode, heb ik geen moment getwijfeld en me direct beschikbaar gesteld als kandidaat-lijsttrekker in Goes!” aldus Wissekerke. “Ik wil me de komende jaren gaan inzetten om het progressieve geluid in Goes te laten horen.” Wissekerke volgt daarmee de huidige fractievoorzitter Saskia Verheij op.

Belangrijke thema’s

De belangrijke thema’s voor Wissekerke zijn en blijven Klimaat, vervoer en bereikbaarheid en natuurlijk onze jeugd in de gemeente. “We moeten zorgen dat Goes een gemeente is waar jongeren terecht kunnen voor hun eerste woning, waar iedere kern goed bereikbaar is en waar we klaar staan voor onze inwoners wanneer problemen (dreigen te) ontstaan.”

Lees meer over onze lijsttrekker …

Andere kandidaten op de lijst

Nu D66 Goes een nieuwe lijsttrekker heeft gaat het schrijven van het verkiezingsprogramma van start en kunnen de leden van D66 in de gemeente zich kandideren voor de overige posities op de lijst. Na de stemmingen voor de volgorde op de lijst is de kieslijst eind oktober gereed en is duidelijk wie de campagne in gaan om het beste resultaat voor D66 in de Gemeenteraadsverkiezingen in Goes neer te zetten.