zondag 4 maart 2018

We delen gratis kinderboeken uit

‘Geen kind valt buiten de boot’ luidt één van de vijf speerpunten uit het verkiezingsprogramma van D66 Goes. Om dit kracht bij te zetten worden er zaterdag 10 maart tussen 10.00 en 14.00 uur gratis kinderboeken uitgedeeld in de D66 Pop-up store/ verkiezingswinkel aan de Grote Markt 19 in Goes.

‘Dit past bij ons’

Lijsstrekker Pieter Romijn is blij met deze actie, één van de vele tijdens de campagne richting de gemeenteraadsverkiezingen. ‘Het lezen door én voorlezen van kinderen is ontzettend belangrijk voor de ontwikkeling van elk kind en wij hopen met het uitdelen van kinderboeken hier een positieve bijdrage te leveren. Daarom past deze actie zo bij ons!’.

Verkiezingswinkel

De verkiezingswinkel op de Grote Markt 19 is dinsdag 6, 13 en 20 maart van 12.00 uur tot 16.00 uur, donderdag 8 en 15 maart van 19.00 tot 21.00 uur en zaterdag 10 en 17 maart van 10.00 tot 16.00 uur geopend. Hierin staan zowel de (kandidaat) raadsleden van de gemeente Goes als van de omliggende gemeenten. Zo biedt D66 een laagdrempelige gelegenheid om in aanraking te komen met de ideeën en initiatieven van de partij én is er de gelegenheid om de eigen ideeën en behoeften kenbaar te maken.